STAVEBNÍ MATERIÁL S EXPRESNÍM ROZVOZEM. ZAVÁŽÍME: OLOMOUCKO, ŠUMPERSKO,SVITAVSKO, BRNO A OKOLÍ.

Svodič přepětí DC T2 Hakel HSA PV 1000 M S

Značka: HAKEL
3 600 Kč / ks 2 975,21 Kč bez DPH 3 600 Kč / 1 ks
Na objednání
Můžeme doručit do:
20.6.2025
Možnosti doručení

Detailní informace

Doručení do 2 hodin
Doručení do 2 hodin
V okruhu 30 km od Svitav, Šumperku,Olomouce a Brna
Široký sortiment
Široký sortiment
Tisíce produktů pro dům, stavbu i zahradu na jednom místě.
Přesné doručení na stavbu
Přesné doručení na stavbu
Doručíme na místo, kde to skutečně potřebujete
Rychlé a snadné objednání online
Rychlé a snadné objednání online
Objednejte snadno online, my se postaráme o zbytek

Detailní popis produktu

Pro fotovoltaiku, typ svodiče T2, napěťová ochranná hladina 4,2 kV, jmenovitý výbojový proud (8/20 µs) 20 kA, síť DC.
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Svodiče přepětí pro fotovoltaiku
Hmotnost: 0.1 kg
Jmenovitý výbojový proud (8/20 µs): 20 kA
Napěťová ochranná hladina: 3,8/2,6 kV
Nejvyšší trvalé provozní napětí DC: 1 000 V

Společnost HAKEL spol. s r.o. založil Ing. Jaroslav Hudec, PhD., 18. 10. 1994 v Hradci Králové. Název HAKEL je zkratkou slov Hradec Králové elektro. Již od počátku se jedná o ryze českou firmu, která se řadí mezi přední výrobce svodičů přepětí a hlídačů izolačního stavu.

Přepěťové ochrany vyrábíme nejen pro bytovou výstavbu, ale využití najdou i v průmyslu (ropovody, plynovody, fotovoltaika, elektrárny a železnice). Naše výrobky chrání před přepětím různé technologie, stroje, spotřebiče a zařízení po celém světě.

Zároveň vyvíjíme a vyrábíme hlídače izolačního stavu pro izolované IT sítě. Zajišťujeme komplexní řešení od A do Z pro monitorování izolačního stavu v nemocnicích, průmyslu a speciálních aplikacích, čímž pomáháme chránit nejen zařízení, ale především lidské životy.

Naším cílem je oboustranně výhodná, efektivní a stabilní spolupráce se zákazníky, kterým jsme schopni nabídnout komplexní sortiment produktů v širokém spektru variant.

Nedílnou součástí nabídky jsou kvalitní a flexibilní doprovodné služby, ať už se jedná o vzdělávání nebo technickou podporu a další servis.

Vstřícný přístup k řešení požadavků zákazníků je zásadním bodem strategie společnosti a dotváří celkovou podobu spolupráce.